onsdag 13. januar 2010

Nytt år, nye muligheter..

Nå e det jammen alt for lenge siden eg har skreve her! Desember va ein veldi travel måned me jobb å diverse juleforberedelser...mest jobb egentli. Så når fridagene endelig kom va det herlig å slappe av med kjæresten min, familien min å masse mad! Nyttårsfeiringen va og heilt fantastisk, å eg fekk den beste starten på det nyet året me nyttårskyss fra min kjære<3 Det MÅ jo bare bringe lykke for 2010! Syns det føles fint med et nytt år, så kan me legge 2009 bag oss å bare tenke nytt. Har ikje någen spessielle nyttårsforsett engetli, bortsett fra at eg har lyst å lera meg å strikka. Har faktisk lert det opp te flerne ganger,men får det bare ikje te. Så ska prøve litt hardere nå:) Tingen e den at eg har så fryktelig lyst å strikka tøfler!

Meg å Morten har forresten fått oss akvarie! Der bor det mange snodige skapninger: 18 neonfisker, 5 reker, 2 guppyer, 1 sugemalle, 1 kreps, 1 kampfisk, 1 mysteriesnegle + et ukjent antall ørsmå snegler og et par uidentifiserte fiskebabyer! Bilder komme;)

2 kommentarer:

  1. Jippi!!
    Nytt innlegg hos Ellen! Jeg har forslag til nyttårsforsett for deg vennen... Kan du gjette hva?

    OPPDATERE BLOGGEN OFTERE!
    tihi...

    Det høres veldig koselig ut med ett akvarie fullt av søte små skapninger! Gleder meg til bilder kommer :)

    God natt min skatt!
    Klem

    SvarSlett
  2. det har du rett i Therese!;) ska sjerpe meg!

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...