søndag 4. april 2010

Herlig påskevær!

I påsken har vi vert et par turer i kolonihagen til Astrid og Søren. Vi har sittet ved bålet om kvelden og når det regnet satt vi inne i lysthuset med masse telys som varma opp:) Påskeaften, når vi kom hadde de laget et flott høybed som de hadde sådd grønnsaker i. Meg å Astrid laga skilt til å sette i bedet, ble veldig søtt! Er så fint i kolonihagen nå når alle er våryre å skal stelle i hagene sine:)






Senere stekte Søren pannekaker på bålet:) Mat smaker alltid ekstra godt når vi sitter ute syns jeg!

Håper alle har hatt en super påske! Det har jeg;)



1 kommentar:

  1. Sååå koseligt!!! Dåkker har d virkelig fint i danmark :) Pannekaker på bål e jo genialt, og eg kan tenka meg kor godt di smakte der! savne dåkker masse her hjemma, men d e ikkje så lenge t bryllupet og me alle sees igjen :)

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...