tirsdag 15. juni 2010

Kolonihagen

Har vert veldig travel i det siste. Meg å Morten har fått oss en kolonihage, å der har me tilbragt utallig mange timer. Hagen og det lille huset har stått tomt en god stund, å me har vert nøtt å rydde å vaske ud itte den forrige eieren. Helt tomt har nå heller ikje stått...en musefamilie på minst hundre har kost seg der i vinter! Eg har nesten ikje sett ende på å vaske muselort, spindelvev å andre ekle ting. Men me har stått på å jobba, å nå e det rent å pent. Endelig kan me starte me å gjør det te vårt eget:) Hagen va ikje så overgrodd som en skulle tro. Den koselige naboen har passa på å klippe plenen å han e veldig snill å hjelpe oss me forskjellige ting.

Nå har eg starta så smått me å male møbler, å eg har tusen ideer om koss alt ska bli. Idag ska me på loppemarked å se om me finne diverse ting me trenge. Tanken e å bruge minst mulig penger, å siden eg e tilhenger av å gjenbruge ting så passe det fint.

Kan tro me har sove godt om natten itte lange dager me vasking å rydding!
Følg me når eg ska legge ud bilder, glede meg te alt som ska skje!

Ha en flott tirsdag alle sammen! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...