tirsdag 27. juli 2010

Glade sommerdager

Nå var det på tide med et nytt innlegg! Unnskyldningen for at det er lenge siden får vell være sommer og sol, da kan vi vell ikke sitte foran pc'en! Egentlig er det en dårlig forklaring, for det har til tider vert godt over 30 grader og umulig å foreta seg noe som helst utendørs! (for meg vertfall) På fredag hadde jeg bursdag, å ble hele 26 år. Det var en veldig koselig dag som starta med frokost på senga av min kjære:)  Senere kom Morten hjem med en kjempe stor blomsterbukett, som jeg ble veldig glad for. Siden jeg ikke har for vane å få blomster så har jeg ikke særlig utvalg i vaser. Har faktisk bare bittesmå vaser, derfor måtte jeg ut å handle en som passet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...