fredag 8. oktober 2010

Fredag - tid for vin

Kjøper du vin den dagen du skal drikke den? Eller liker du å ha et par flasker stående? Jeg syns det er kjekt å ha noen på lur, og til det har jeg lenge ønska meg noe fint å oppbevare vinen i. Markedet byr jo på litt forskjellig av dette, i form av skap, hylder og stativer. Der er mange fine, men mange som blir for merkelige og for moderne. Med for moderne, så tenker jeg på de som er en pinne på veggen å flaskene skal stå rett ut fra... jeg syns rett og slett de er stygge. Så unnskyld til alle som sverger for stål og rene linjer, men jeg er ingen stor fan av minimalisme. Jeg trenger mer personlighet og særpreg i mitt interiør vertfall:)

 På motorveien mellom Hirtshals og Viborg et sted, er det en typisk "langs veien kafe". Her har de også en liten butikk som ikke er så veldig typisk. Der fant jeg denne kule flaskekassen i tre, som jeg falt pladask for! Mener jeg ga ca. 200 kr for den. Hvordan ser ditt vinstativ ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...