torsdag 3. februar 2011

Hjemme hos...

Astrid DEL 2
Så får vi fortsettelsen på hjemmebesøket hos min gode venninne Astrid.
Fikk du ikke med deg første del kan du trykke HER

Gjesterom

 Inne på gjesterommet som også blir brukt som kontor, står en gammel flott seng. Den har blitt malt og pusset for å få et slitt uttrykk. Elsker den mintgrønne fargen! Her ser du også pusen Hayabusa som ligger å slapper av :)


Gjesterommet er som stuen, lys med hvite møbler og med gulldetaljer. En rosa orkide har fått plass på toppen av skjenken. Det er en av mange orkideer hjemme hos Astrid:) 


Flere av Astrids malerier. Denne bilen er så stilig! Mener å huske at hun malte den til sin kjære fordi han ønsket seg en sånn bil. (Skal ikke uttale meg om hvilken bil det er, for alt jeg kan se er at den er blå;)

Soverom

Vi beveger oss inn i master bedroom. Rommet er noe mer retro enn resten av leiligheten, og det ble bare enda bedre når det ble malt gult. Det gamle nattbordet med vekkeruret og kammerslysestaken setter en ekstra spiss på stilen i rommet. Jeg virkelig forguder kammerslysestaker! 


Baderom

På badet er det også alltid blomster og planter.  Lysestaker, krukker og andre små fine ting er noe både jeg og Astrid bare må ha! Vil absolutt ikke kalle oss materialistiske, men det handler litt om prioriteringer. Når andre shopper klær og dyre sko, får vi et kick av å ha med hjem en ny vase;)



 Smart oppbevaring: hvorfor ikke ha tampongene i et badekar?


Helt til slutt må jeg bare vise dusjen. Hadde det vert en vanlig dusj ville jeg nok aldri tatt bilder av den. Men denne dusjen er jo så genial at den fortjener å bli vist frem. Den har nemlig led-lys som skifter farge etter hvordan varmen er. Så man får en egen disco i dusjen. Kan tenke meg det er moro å dusje om kvelden når det er helt mørkt.

Jeg vil si tusen takk til Astrid som var så snill å lot meg vise frem hennes flotte hjem:)

Ønsker alle en god torsdag!
-Ellen Louise-


3 kommentarer:

  1. men du har jo ingen vase! :P så koseligt, eg og vil ha badekar!! :)

    SvarSlett
  2. hehe jo eg har vase Line, men de e som regel for små...åså har eg ein som som regel e alt for stor;)

    SvarSlett
  3. Astrid-hus e koselig :) Glede meg te sommeren!

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...