fredag 1. juli 2011

1 juli!

 Venninna min Line har veldig fine unger, de er rett å slett super fotogene:) En liten fotograf og en litt større fotballstjerne. Veldig snille og søte er de!


Vi er kommet hjem fra hyttetur idag. Et vennepar fra Norge har leid sommerhus denne uken, da måtte vi jo besøke de noen dager. Vi har vert i badeland, spist masse godterier og drukket en god del vin.. i går kveld blåste det så kaldt at man skulle tro det var november. Men vi måtte jo ut på tur:)

Her er meg og Siri, vi fryser litt ja!
 Danmark=Vind

Jeg må jo alltid innom interiørbutikker når jeg er på tur. Ble ikke noe særlig shopping denne gangen,
men jeg fant dette fine spannet fra Udesen. Noe måtte jeg jo kjøpe:)

Usikker på hva jeg skal bruke det til da, så jeg satte en flaske vin i.
Tavlen er også fra Udesen, så nå har jeg en liten samling.

Ønsker dere god helg denne første julidagen!
Ellen Louise

5 kommentarer:

  1. så koelige bilder:)
    e de andre bildene fra den fiske sjøen(put n´take) så ligge på lodberg hede?

    SvarSlett
  2. koselige.. men d forsto du sikkert;)(og der holdt eg nesten på å skriva feil igjen:P)

    SvarSlett
  3. Ja, det e put n'taken, blei lide fisking på oss då. Får ta med fiskestang neste gang:D

    SvarSlett
  4. ja god ide:)
    fint spann forresten:) passe jo fint me vin i

    SvarSlett
  5. Ser ut til dere koser dere , selv om solen har tatt en pause :) God sommer!

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...