lørdag 5. november 2011

Strikkelampe

Hei, og god lørdag! Så var vi kommet til november, og vi er godt i gang med julegaver. Når man er ute å ser etter julegaver så er det jo typisk at man kommer over noe en vil ha selv, sånn som denne strikkelampa fra Hawaleschka home.



  Jeg får ønske meg heller, for i disse tider må julegaver prioriteres. For de som syns jeg starter tidlig, kan jeg meddele at jeg kjøpte den første julegaven i mai. Kommer man over noe så er det jo like greit å bare starte:)

Jeg er igang med et hekleprosjekt, men siden jeg tydeligvis mangler heklegenet så går det ikke særlig bra. Vil si det går framover, for da jeg startet var jeg usikker på hvilken hånd jeg skulle ha nålen.. så måtte jeg lære å tyde oppskriften. Jammen godt vi har google..haha

God lørdagsklem fra
Ellen Louise

2 kommentarer:

  1. har du lert d på google? så ska eg og !!

    SvarSlett
  2. åh skulle ønske jeg var godt i gang.. jeg er alltid så treg.
    God søndag

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...