lørdag 15. desember 2012

Innedag


God lørdag! 
Her har jeg innedag og skal kose meg med litt baking og film. Ute er det smeltende snømengder,regn og vind. Lite fristende å gå ut med andre ord! Jeg har fått laget noen morsomme små bilder som jeg har hengt opp på toalettet. Nå skal jeg bake en farligt god kake, siden kjæresten min har fødselsdag i morgen!
Følg med så skal jeg legge ut oppskiften her på bloggen ;)



Disse tekstene er hentet fra morenewmath.com. En nørdete og moro sak!
Jeg har selv skrevet teksten i photoshop og printet.

Ha en fantastisk lørdag!
klem fra
Ellen Louise




1 kommentar:

  1. Søte søte Ellen!

    Nå er det igjen, for lenge siden jeg har vært innom her. Men så mange fine innlegg du hadde på lur til meg ;) Tihi..
    Godt å lese at du har kommet deg i hus! Ser ut som om du koser deg, og du fikk interiørspiren i meg til å ønske jeg også hadde eget hus igjen. Litt trist, men så må jeg jo tenke på at jeg har det bra her jeg er...

    Du har ikke lyst til å komme en tur til London på nyåret da? Tenk på det ;)

    xxx

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...