fredag 1. februar 2013

Vinterdvale

Så var det plutselig februar dere! Hele januar har rett å slett forsvunnet forran nesa på meg. Imens har jeg stor sett isolert meg inne under teppe i sofaen. Noen ganger finnes det faktisk vikigere ting enn å blogge;) De siste par dagene har det vært noen små antydninger på at våren var på vei. Men neida, idag kom det jammen snø igjen! Jeg har egentlig ganske masse å vise, siden jeg har flytter i ny leilighet og sånn noen lunde kommet rimelig godt på plass. Problemet er bare at jeg har gått så i dvale at jeg ikke orker noen ting, og da blir det rotete:(  Fant kameraet i skuffen idag, de siste bildene jeg tok var fra jul og nyttår..
Godt nyttår forresten :) 

Utenfor vinduet mitt nå: Tung slapsesnø..Æsj!

Viktig å ha med noen søte ting også:

 Det er altså viktig å smile! :) Selv om det er dårlig vær ute..

GOD HELG!

klem fra
Ellen Louise



1 kommentar:

  1. Hej (: *sms*

    Kan godt være at du nu tænker åååh nej har hun nu tænkt sig at skrive en sperm mail rundt på forskellige blogger nej er det ikke jeg ville bare fortælle dig personligt at jeg nu har fået egne domæn og det er der frem over du skal skrive til mig jeg håber at du vil gå forbi min blog skrive en dejlig hilsen i min gæstebog så vil jeg blive glad (:

    Men skal lige siges jeg er igang med at opdater bloggen og endnu ikke er færdig med den endnu (:

    www.dytbat.dk

    Mnage knuser fra Lise

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...