mandag 24. februar 2014

Heklerier til babygym


Jeg er så glad for at jeg har lært meg å hekle! Har blitt mye sofasitting i det siste siden jeg ikke orker det helt store. Da er hekling en fantastisk kjekk hobby og jeg har heklet så mye at jeg blir sår på fingrene hehe! Det er jo også ekstra stas med hjemmelagde leker syns jeg.

 Blekkspruten og fisken er fra boken "Hæklede dyr" av Maja Hansen, oppskrift på maneten og sjøstjernen er fra den fine bloggen Cupcake By Me.
Se hvordan jeg laga babygymmen HER. Takk til Manuela, MrsHardy for inspirasjon til denne :)

3 kommentarer:

  1. […] alt pent sammen. Toppen av buen  er også knyttet sammen med stoff. Se hvordan den ble med leker HER.Forresten har jeg kun litt over en uke igjen til termin! […]

    SvarSlett
  2. Såå fine dyr du har heklet! LIKER LIKER!

    Jeg skulle ønske jeg kunne hekle...

    Nå er det vel ikke lenge til babyen kommer, eller kanskje h*n har kommet allerede?

    klem♥

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...