onsdag 28. juli 2010

Oppdatering fra hagen

Selv om det har vert fryktelig varmt de siste ukene, har vi nå fått gjort litt i hagen vertfall:) Mor og tante May har vert på besøk og de ga meg to søte trær. Jeg fikk også diverse nyttige ting jeg trengte til hagehuset. Dette søte termometeret har jeg kjøpt selv, syns det ble så fint på veggen:)
Så har jeg fått starta med å lage litt bed, har murt opp et lite bed som jeg har planta blomsterløk i. Er mye arbeid å rydde jorden for røtter og få det flatt, å jeg har tusen ideer om ting jeg vil gjøre. Varmen har stoppa meg litt i å utføre alt. Her ser dere noe av det jeg har fått gjort.

Disse søte marihønene(eller mariehøns som de heter her i dk) fikk jeg av moren til min venninne Siri når de var på besøk:) Gjorde seg godt på kanten av bedet. To eføyer som ikke trivdes så godt hjemme på balkongen har nå fått plass i hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...