tirsdag 22. mai 2012

Smak av sommer

God tirsdag alle sammen! Nå var det deilig med litt sol og varme, vi får nyte det så lenge det varer:) 
Håper alle hadde en flott 17-mai feiring! Jeg feiret dagen i København, og det var overraskende mange nordmenn der! Gleden var også stor da det gikk opp for meg at jeg skulle få pølse i lompe og solo! 
Det er merkelig hvor stort savn man kan ha til norske ting, når man bor i utlandet. 

Mandagstema hos Alt som er vakkert denne uken er: Feminint
Da velger jeg og vise en Vespa som jeg fant da jeg var ute på tur i København.
Jeg elsker Vespa, og denne var jo også i den perfekte fargen!! *hjertebank*

 Bildene er tatt med Hipstamatic


-Ellen Louise-


2 kommentarer:

  1. Et herlig innlegg som passer veldig godt til temaet denne gangen!

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg liker at pølse og solo kan gjøre deg så glad :D
    Håper du har det fint.
    Hjerte.

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...