tirsdag 7. desember 2010

Diskrét jul

Jeg var så heldig å få interørblad i adventskalenderen i går. Sköna hem hadde Morten kjøpt, når han var i Sverige før helga. En av artiklene jeg ble oppslukt av var Diskret jul. Her viser en familie i Stocholm at man fint kan ha jul uten haugevis med nisser og røde detaljer.

Familien har satset på et mer naturlig og diskret uttrykk. Kranser av olivenkvister med hvite bånd, juletre med sølv-og glasspynt, kongler liggende på bordet. Sammen med innredningen som består av mye lys tekstil, antikviteter og noen innslag av strammere moderne ting, syns jeg de klarer å få riktig så god julestemning.-uten nisser! Jeg har ingenting imot julenissen, men syns det er unødvendig å ha 30 stk. stående på en hylle;)


Her i huset er vi neeesten ferdig med julegaver,
og jeg har begynt med litt baking:)
God tirsdag til alle!

1 kommentar:

  1. Hello i luken :)

    ..Den "store" esken er en pappeske. Som jeg har kledd i gavepapir, også "laget" jeg lokk :)
    Så flott header du har fått deg, tror ikke jeg har sett den før.
    Kjempe fin :)

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...