mandag 10. januar 2011

Lene Bjerre lykt og søt tavle fra Udesen

Lene Bjerre Hurricane fins det veldig mange ulike av. Denne flotte fikk vi av Line m/familie i julegave. Line kjenner meg såpass at hun vet at Lene Bjerre alltid er på min ønskeliste:) Den flotte tavlen har jeg fått av en god kamerat. Designet er Udesen Danmark, og den er kjøpt på en av mine yndlings butikker Huset på Landet.
Vinglassene er også fra LB.
"Smykke" til glass er en veldig søt detalj. Tror mine ble kjøpt på Nille for noen år siden.
Mens jeg tok bilder, fikk jeg noen glimt av sol på en ellers ganske grå mandag. Herlig så lenge det varte! 
Og snøen har regnet nesten helt bort:)

Mandagsklem fra Ellen Louise

1 kommentar:

  1. Hejsa ja jeg vender tilbage kunne ikke komme til at blive fast læser,tror der er nogen probleme.Dejlig at se du har fundet frem til min blog og mange tak for de søde ord det varmer meget.Kram Else

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...