lørdag 19. mars 2011

Litt moro en lørdagsmorgen

Endelig en form for matte som er lett å forstå, og som i tillegg er morsom!


Siden morenewmath.com er verdt et besøk! Denne typen matematikk passer meg ypperlig. 
Disse to var noen av de jeg likte best av ganske mange forskjellige. 


Minner om give awayen her på bloggen. 
Det er ganske store vinnersjanser siden det til nå bare er 6 tilmeldte.
To vinnere trekkes neste fredag. Meld deg på HER

Ønsker alle en flott lørdag! Jeg skal ut å gå tur i vårsola, som i følge værmeldingen skulle vært her nå;)

Klem fra
Ellen Louise

5 kommentarer:

  1. Må bare takke for kommentarer, jeg setter sånn pris på det, selvom min egen blogging er svært amputert for tiden. Må bareprøve å forholde meg til en arm en god stund ser det ut til. Klem

    SvarSlett
  2. Hahaha...de var kjempefine, spesielt den nederste! Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  3. Artig!
    Takk for tipset ;)
    Jeg er dårlig i matte generellt, men denne type matte derimot...

    SvarSlett
  4. Hej Ellen
    Tak for sidst, og tak for kommentaren. Meget hyggelig blog, omend lidt langt fra mit univers.

    Hilsen Lars

    SvarSlett
  5. Hehe, herlig sjarmerende!!

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...