onsdag 30. mars 2011

Origami til påske?

Så var det blitt onsdag allerede! Jeg syns ukene flyr av sted, og det er ikke så alt for lenge til påske. Av en eller annen grunn er det ikke mye av påskepynten i butikkene jeg liker. Men i år har jeg faktisk sett et par ting jeg syns var fint, så får se om jeg går til innkjøp av noe. Det er jo alltid gøy å lage ting selv også, og her har jeg laget litt påskepynt med origami.

Kanin, tuilpan og rev. Man kan faktisk lage alt med origami!

Det er kjempe gøy!
Litt vanskelig kan det være og noe småpirk skal man regne med, men veldig gøy når man får det til!

Skal vise mer av det jeg har laget en annen dag:)

Forslag til sider med oppskrifter:
Youtube har også videoer som viser origami

Vil ønske nye følgere velkommen!! Og håper alle har en flott onsdag!
Klem fra
Ellen Louise

7 kommentarer:

  1. god ide!
    kjempefine de du laga :)

    SvarSlett
  2. Harrusett, så flink!! :D Synes personlig det ser sabla vanskelig ut... :P

    SvarSlett
  3. Fineste harepusen, eller kanin!!!!
    Du altså.. skjulte talenter ;)

    SvarSlett
  4. Wow! så söta! Det är häftigt vad man kan få till bara genom att vika lite papper. :-)

    SvarSlett
  5. Åh, vilka häftiga! Kanske man skulle prova på.

    SvarSlett
  6. Hei. Så fin blogg du har. Jeg må vise disse kule origamifigurene til guttene mine.
    Håper det kommer flere gode tips og innlegg til inspirasjon.

    Ha en fortsatt fin onsdag.
    Hilsen Benedicte.

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...