tirsdag 26. april 2011

Frodige vårdager

Da er jeg tilbake etter en liten blogg pause. Håper alle har hatt en herlig påske:) Som mange andre steder har det også i Danmark vert fryktelig varmt i påsken! Vi har tilbrakt det meste av tiden ute i kolonihagen, og har fått gjort en del hagearbeid på tross av varmen. Jeg var vertfall ikke forberedt på bikinivær i påsken!
 Minner mer om juli, enn april...

Siden jeg takler varme ganske dårlig, synes jeg det er herlig nå om kvelden når det er blitt kjøligere. Termometeret på balkongen viser nå 19 grader, og det er mer behagelig for mitt hode:)

Utenfor huset her står et stort flott tre som får fantastiske hvite blomster om våren. Det står nå i full blomst, så da måtte jeg jo ta bilde av det. Er sikker på at dette er et ganske vanlig tre, men aner ikke hva det er for et tre! Så om noen av dere vet, så fortell meg gjerne det;)


Jeg liker så godt å ta nærbilder av blomster, og misunner alle dere med macro-linse.
Jeg syns bildene blir gode, men hadde vert så gøy å kommet enda litt tettere på!

Ønsker alle en fin tirsdagskveld! 
-Ellen Louise-

3 kommentarer:

  1. trodde det va eple tre eg:P

    SvarSlett
  2. nei Line, men blomstene ligne;)

    SvarSlett
  3. Sukk, har dere 19 grader nå, og kommet så langt i blomstringen?? Det er forskjell på folk og land.... :P

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...