onsdag 6. april 2011

Onsdags-blues

Onsdag var det blitt nå ja..kjedelig! Jeg har vert effektiv her hjemme idag da. Ryddet, støvsugd, vasket gulv og bad. Har vasket klær også, noe som er super kjedelig når man bor i leilighet og har fellesvaskeri i kjelleren.. 2 maskiner fordelt på noen og 30 leiligheter..da snakker man flaks viss man faktisk får vasket tøy. USJ!! Føler jeg er blitt voksen når jeg drømmer om egen vaskemaskin ja hehe;)

Idag har jeg forresten lest at senterparti representant Jenny Klinge vil at vi skal slutte og stille klokken.
 Jeg kunne ikke sett meg mer enig! Nå har vi hatt sommertid en stund, og jeg er fremdeles ikke kommet inn i rytmen! Ikke for å være negativ, men siden jeg står opp så tidlig som klokken 5, hadde den timen ganske mye og si. Før klokken ble stilt, var det endelig begynt å bli lyst når jeg sto opp. Nå er det svarte natta igjen!:/  Får vell vente et par uker til før det blir lyst på den tiden igjen. Les artikkelen om saken HER

Vil forresten minne om gi-bort hos Mrs.Hardy, hvor du kan vinne en valgfri plakat fra epla butikken til Kikkis planet! Trykk på bildet for å komme til gi-borten. Du kan delta med hele 6 lodd!


God onsdag fra
-Ellen Louise-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...