torsdag 7. april 2011

NIB utfordring i siste liten

Puuuhhhaa! Jeg hadde jo fryktelig lyst til å bli med på denne måneds NIB utfordring som har tema "Gjør det selv" Så sto jeg her med ikke mindre enn 4 uferdige prosjekter! Jeg måtte bestemme meg for hva som skulle gjøres ferdig først. Så det ble denne skammelen som jeg har malt og trukket om, som fikk være med på utfordring denne gangen. Har jobbet som en helt idag for å få den ferdig før fristen gikk ut! Nå puster jeg lettet ut og blir med på konkurransen mindre enn to timer før fristen:)


Ikke uventet er det utrolig mange flotte bidrag i denne måneds utfordring! Jeg er imponert! Det virkelig kryr av kreative, fingernemme og fantasifulle mennesker der ute i bloggland! Masse lykke til til dere alle!

God torsdagsklem fra
Ellen Louise

3 kommentarer:

  1. Så stilig den ble! Lykke til i konkurransen! Klem; Heidi

    SvarSlett
  2. Så bra at du rakk det da!!:) Syntes litt synd på deg når du mangla den stiftemaskina... Men den ble jo utrolig kul da! Stoffet var råfint:) Ønsker deg også lykke til, og ei god helg!

    SvarSlett
  3. Den ble råkul! Flink du er :)

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...