fredag 16. november 2012

I mitt nye hjem





Etter en god del måneder på loffen, er jeg endelig kommet i hus igjen!
Nå er ting flyttet, noen ting er kastet (..ikke min beste egenskap) nye ting er kjøpt, møbler er montert, neesten alt er pakket ut og lagt på plass og jeg kan endelig sette meg tilbake i sofaen og puste ut :)
Det var så utrolig godt å få alle tingene mine frem igjen etter de har ligget så lenge i flyttekasser!
Jeg har ikke flyttet så langt, jeg bor ennå i Viborg. 
Men denne gangen bor jeg alene, litt skummelt og ganske ok.
Denne fine hyacinten fik jeg av Astrid i "husvarmingsgave" 
Hun er så flink blomsterpike og hun traff midt i blinken ved valg av potte!


Det merkes virkelig at det begynner å bli vinter, allerede klokken 16 var det mørkt!
Det som er en av de aller beste tingene med vinter, er at man kan sitte inne med masse stearinlys
Jeg nyter fredagskvelden i sofaen og skal kose meg med digg og norske talenter. Senere på kvelden venter jeg fint besøk ;) Hva gjør du denne mørke novemberkvelden?

Fredagsklem fra
Ellen Louise


3 kommentarer:

  1. Så deilig å komme i orden i ny bolig! Og eg er enig i det med lys, så godt i mørke kveldar, og etter kvart mørke ettermiddagar. Tusen takk for fine ord på bloggen min!

    Ha ei fin fin helg!
    Klem,
    e :)

    SvarSlett
  2. Hei. Gratulerer med nytt hjem!
    Jeg synes du fortjener en award for flott blogg. Den kan hentes hos Skolelyst. Ønsker deg en fin helg. Klem Benedicte

    SvarSlett
  3. Så godt å komme i orden i nytt hjem! Håper du trives der.

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...