torsdag 2. desember 2010

Hvordan pynter du til jul?

Så var endelig desember igang! Her har vi vert i julestemning lenge allerede, men har gledet meg til å pynte!Når det kommer til julepynt, er jeg ikke så glad i masse blinkende lys og farger som skriker mot meg. Syns egentlig jeg er ganske minimalistisk til meg å være, når det gjelder julepynt. Jeg vil ha det  mer harmonisk med mye hvitt, sink, sølv og noen små innslag av rødt. Jeg eier faktisk ikke så mye julepynt, selv om de som kjenner meg ville tro det motsatte. - Jada,  jeg har utrolig mye nips og liker å samle på ting. Men så skal det sies at alle tingene er nøye utvalgt og ingenting er tilfeldig!;) Her er noe av det jeg har pyntet med til jul:
Kammerstaker er bare SÅ fint! Gammeldags og koselig, og nå også helt i slaget. Denne fikk jeg av min gode venninne Therese i bursdagsgave i sommer. Har spart på den helt til nå, å her har kalenderlyset fått plass
Her er noen andre fine kammerlysestaker. Fra venstre Åhlens , FruBull , Lobelia

Min gode venninne Line hadde en stor trollhassel i hagen hvor hun bodde før. Jeg var så heldig fikk jeg en stor gren av henne. Nå har jeg endelig tatt den i bruk. En liten gren har fått plass i en søt vase, og pyntet med hjemmesydde hjerter. Resten av grenen har jeg gitt en omgang med sølvspray, og hengt den opp i taket. Her har jeg hengt på prismer og noen perlehjerter.
Jeg virkelig elsker snøkuler! Det fins veldig mange fine å kjøpe.
Jeg fant min på Jysk og er veldig fornøyd! Men du kan også lage din egen.  
Oppskrift på det fant jeg på bloggen Kittys Paradis. Link til oppskriften HER.

Ha en fortreffelig torsdag videre!
Reinsdyr fra Åhlens

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hyggelig hilsen :)

    Koselig at du har linket et innlegg på bloggen din. Send meg gjerne et bilde hvis du lager en snøkule :)

    Kitty

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...