torsdag 23. desember 2010

Tidlig julegave

Så var det blitt lille julaften:) I går morges ankom jeg og Morten Stavanger, det var veldig godt å komme hjem! Dagen i går gikk med på å slappe av etter reisen (jeg har problemer med å sove på fergen) Og så fikk vi kjørt rundt og levert litt julegaver til familie:)



Winterwonderland i Danmark

Siden Astrid skulle ta fly til Stavanger og hadde begrenset plass til bagasje, fikk jeg julegaven fra henne hjemme i Viborg. Jeg fikk åpne den også:) Til min store overraskelse var det en tekopp-blomsterpotte, en nydelig blomstrete en! Jeg ble veeeeldig glad for den!


Jeg har tidligere skrevet om plant cup, og har selv en mindre og mer rustikk variant

I morgen er det jammen julaften! Jeg skal starte dagen med askepott på tv:) Vil ønske alle en fantastisk fin jul!

3 kommentarer:

  1. nåååå den va fine:) e an ganske store eller ser an bare sånn ud? ska du drikka te av an innen du plante blomst i? håbe du blogge om gaven min og, så bler eg glae:)

    SvarSlett
  2. Hei Line! :D Den e ganske store ja, ska legge ud bilde som du ser kor stor den e, men det e på Morten sin tlf...så ska finne udav det:) Siden du e så søde ska eg blogge om gaven fra deg og;)

    SvarSlett
  3. glede meg t å se:)
    glede meg t å hørra ka du har fått av morten og:)

    SvarSlett

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...