onsdag 5. januar 2011

Ny frisk!

Tirsdags morgen var vi tilbake i Viborg etter to uker i Stavanger. Åhhh så godt det var å komme hjem å rydde vekk julepynten! Det så jeg virkelig fram til! Jeg er glad i jul, men syns det er så ekstra godt å rydde den vekk også..får en sånn ren god følelse. Julekortene får henge på utstilling en stund til, noen har jo kommet mens vi var bortreist. Så bortsett fra noen barnåler som ikke har funnet veien i støvsugeren ennå, er kortene det eneste som minner om jul nå. Jeg syns følelsen av et nytt år er herlig! Ny frisk start, litt som en mandag bare mye større (jo for mandager er fine tenk!) Nyttårsforsetter har jeg vell egentlig ikke, men et mål må jo være å få seg jobb..noe som ikke er så lett akkurat.


Strikkekulene som vi fikk av Siri skal få lov til å henge, for jeg syns ikke de var så "julete". De er veldig fine! For de som ikke ser det, står det Morten på den ene og Ellen på den andre;) 
Tusen takk til Siri som er så flink til å strikke!



Det var veldig godt å se Oscar igjen! Han har vert hos "farmor" hele julen. Han syns det var spennende å komme hjem å utforske den nye støvsugeren:)

Oscar i tunellen sin 
God onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...