mandag 31. januar 2011

På en mandag

Så var det jammen mandag, ny uke nye muligheter.. Helgen har vert veldig sosial og koselig. På fredag var det bachelor fest på skolen til Astrid. Vil si gratulerer til alle som uteksaminerte fra Animasjons verkstedet nå, filmene var supre! Lykke til videre! På lørdag hadde vi norskaften for 3 helg på rad, fordi vi rett å slett MÅTTE ha pinnekjøttog komler! NAM! Må si jeg er ganske trøtt etter denne helgen, da er det godt med mandag!


I morgen er det plutselig februar, så da tenkte jeg at nå er det snart påske. Jeg liker ikke påskepynt!!! Den tradisjonelle gule påskepynten med fjær å kyllinger vell å merke... Til min lettelse oppdaget jeg at påsken i år ikke kommer før i slutten av april, så da trenger jeg ikke bekymre meg ennå. Heldigvis fins det også fin påskepynt, selv om det er mye eggformet. Jeg prøver hvert år å samle det jeg liker av påskepynten, lurer på hva det blir i år. Hva syns du om påskepynt? Pynter du tradisjonelt, eller velger du noe mer enkelt og med duse farger?
                                                                                                                                               
bildet er lånt fra Lisbeth Dahl

Ønsker alle en finfin mandag:)
-Ellen Louise-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du vil legge igjen en hilsen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...